22 Mayıs 2013 Çarşamba

isim: ibrahim
rüyadaki nesne: örümcek

kısaca görünen rüya:
rüyamda bir evde kömürlük kapısı açıldı yanımdaki kişilere deyil benim ayak tabanıma yapıştı dört tane ve ben onları çıkarmaya çalıştım ama onlara zarar vermek istemedim herkesten yardım istedim kimse yardım etmedi ayaklarım morardı onları hafif süriyerek korkuttum ama onların ayagımı bıraktıgını görmeden uyandım baya etkisinde kaldım bu nedemektir saygılarımla.

Rüyanın tabiri:
İbni şirin (rahmetullahi aleyh)’in tabiri: Rüyada örümcek kocasının yatağını terk eden lanetli kadına delalet eder. Örümcek gören kişi hilekâr, zayıf ve gevşek bir adam görür. Örümcek ağı görmek dindar olmayan bir kadına sahip olmaya delalet eder.
Nablusi (rahmetullahi aleyh)’in tabiri: Bazı tabirciler, örümcek do­kumacıya ya da abid ve zahit adama delalet eder, demişlerdir. Rüyada örümcek görmek, Örümcekle karşılaştığını gören kimse abid ve zahit bir kimse ile arkadaşlık yapar. Örümcek yuvasını gören kişiye zayıflık ve gevşeklik arız olur. Zira ayeti kerime de; (Evlerin en zayıfı örümcek yuvasıdır.) Buyrulmuştur. Örüm­cek sihir yapan kadına ya da dokumacılığı ve terziliği bilmeye delalet eder. Örümceğin çatıdan düştüğünü görmek kışın çok şiddetli geçeceğine delalet eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder